Monday 24 October 2011

Cinta ? Think again !

0keyy . Cakap pasal cinta , aku dah menyampah . Hati aku dah TERTUTUP untuk terima lelaki dalam hid0p aku . Bukan maksud aku benci lelaki . Tapi cuk0plah sekadar sahabat . Semua percintaan mesti akan berakhir dengan penderitaan . Mula-2 c0uple best jea . Bila b0san , pe lagi . Start lahh tunjuk belang masing-2 . Curang bagai . Tu lahh 0rang yg ta tahu ape tu cinta . Jangan sebut perkataan tu kalau k0rang ta tahu apa maksud sebenarnye . Masa minta c0uple tak lain ta bukan d0rang akan cakap "saya tak akan tinggalkan awak" . "Saya tak akan pernah benci awak" , "Saya akan jaga awak sampai saya mati" . Last-2 , "kita putus" , "Aku benci kau" , "Kau sapa dalam hid0p aku?" HAHAHA ! Gila kelakar bila dikenangkan balik . Tu k0rang kata cinta ???? Ta patut lahh ! Haishh , baik aku st0p sebelum aku start tulis benda yg bukan-2 . -,-"

Bye-bye . Assalamualaikum ~ :)

No comments:

Post a Comment