Friday, 28 October 2011

Malas na baca buku . =..=''

Minggu depan samb0ng exam pulakk . Manusia macam aku ney na bukak buku ? Puihh ! Member aku kata kal0 aku bce buku ,memang kiamat lahh . #kurang aj0r -,- Aku ney memang ta suka membaca . Sebab nanti aku tid0 . Pelik an ? Bese lah ,aku kan gila . xD hurm , cakap pasal exam . Jumaat lepas aku exam math paper 2 . Gila gaban susah lah ! S0alan macam na bun0h aku jea . Semalam cikgu gertak aku pasal kertas math tu . Perkhh ,malu seyhh . Dah lah sk0la tadea electrik . Hujan pulak tu . Aku citer cerita hantu kat kawan-2 . Si Fakhrul tu cam nak nages jea . Aku gertak sikit , memang menjerit lah dy . HAHAHA! Na buad lagi lahh . :)

No comments:

Post a Comment